Γλώσσα:
Βιβλίο εργασιών, σ. 52, ασκ. 2, σ. 53, ασκ. 3, σ. 54, ασκ. 4
Μαθηματικά:
βιβλίο, σ. 54
βιβλίο εργασιών, σ. 15, ασκ. 1
Φυσική
πορτοκαλί βιβλίο, σ. 133-135
βλ. παρουσίαση παρακάτω: από τον μαγνητισμό στον ηλεκτρισμό
|
|||||
![]() Γλώσσα: Βιβλίο εργασιών, σ. 52, ασκ. 2, σ. 53, ασκ. 3, σ. 54, ασκ. 4 Μαθηματικά: βιβλίο, σ. 54 βιβλίο εργασιών, σ. 15, ασκ. 1 Φυσική πορτοκαλί βιβλίο, σ. 133-135 βλ. παρουσίαση παρακάτω: από τον μαγνητισμό στον ηλεκτρισμό ![]() Γλώσσα: φυλλάδιο με τα είδη προτάσεων Βιβλίο, σ. 17, ασκ. 5. σ. 19, ασκ. 8 Ορθογραφία-αντιγραφή, βιβλίο, σ. 19, ασκ. 9 ![]() Μαθηματικά: βιβλίο, σ. 40, επανάληψη την εφαρμογή 1 βιβλίο εργασιών, σ. 11, πρόβλημα 1, σ. 12, Δραστηριότητα με προεκτάσεις
Φυσική: από το πράσινο βιβλίο το παρακάτω: Από τον ηλεκτρισμό στο μαγνητισμό Όταν μέσα από έναν αγωγό ρέει ηλεκτρικό ρεύμα, ο αγωγός αποκτά μαγνητικές ιδιότητες. Αν τον πλησιάσουμε σε μια πυξίδα, θα παρατηρήσουμε ότι η […] ![]() ![]() Παρακολούθησε το παρακάτω βίντεο Το κίνημα του Λάμπρου Κατσώνη Ο Λάμπρος Κατσώνης (1752–1804) ήταν Έλληνας αξιωματικός του Ρωσικού ΑυτοκρατορικούΣτρατού (ή Ναυτικού). Με την έναρξη του Ρωσοτουρκικού πολέμου, το 1787, πήγε στη Τεργέστη, όπου παρέλαβε από τους εκεί Έλληνες ομογενείς μερικά πλοία με τα οποία ξεκίνησε τις επιδρομές και τις επιθέσεις κατά των Τουρκικών στο […] ![]() ![]() Παρατηρήστε την παρακάτω εικόνα από το Βυζαντινό Μουσείο Τι συμβολίζει; Ο Ρήγας Βελεστινλής (Φεραίος) γεννήθηκε στη Θεσσαλία το 1757. Σπούδασε πρώτα στο χωριό του, το Βελεστίνο και μετά στη Ζαγορά, ένα χωριό του Πηλίου, στο Άγιο Όρος και στην Κωνσταντινούπολη. Λένε ότι εγκατάλειψε το χωριό του, όταν σκότωσε ένα Τούρκο που του φέρθηκε αυταρχικά. Στο […] ![]() Φυσική Βιβλίο εργασιών: σ. 124 συμπέρασμα σ. 125 ασκήσεις σ. 126 παρατήρηση σ. 127 συμπέρασμα σ. 128 ασκήσεις βλ. παρουσίαση νέου μαθήματος (ο μαγνήτης προσανατολίζεται) παρακάτω ![]() Γλώσσα: βιβλίο, σ. 72, ανάγνωση το κείμενο σ. 74, άσκηση 1β και 1γ στο τετράδιο εργασιών σ. 74, ορθογραφία: «Εδώ Πολυτεχνείο. Θέλουμε ορθοπεδικούς…στο ίδιο μήκος κύματος» Μαθηματικά: Βιβλίο εργασιών, σ. 8, προβλήματα 2,3,4 ![]() ![]() Με βάση όσα συζητήσαμε στο συγκεκριμένο μάθημα αλλά και στα προηγούμενα, παρατήρησε και σχολίασε τους δυο παρακάτω χάρτες. Ο πρώτος απεικονίζει τους σημαντικότερους εμπορικούς δρόμους του 15ου αιώνα. Ο δεύτερος τους σημαντικότερους εμπορικούς δρόμους του 17ου αιώνα. Προσπάθησε να συγκρίνεις τους δυο χάρτες. Τι παρατηρείς ;
Τι μεσολάβησε ανάμεσα στις δυο εποχές ; Τι […] |