30-11-2014

Ο λαίμαργος λύκος που έφαγε το δάσος

Ήταν ένας λύκος πολύ λαίμαργος. Κατάπιε όλο το δάσος όλα τα φίδια όλα τα δέντρα όλα τα φυτά όλους τους θάμνους και τα λουλούδια Έφαγε όλους τους γλάρους όλα τα καναρίνια όλους τους παπαγάλους και όλα τα άλογα Τις μεγάλες τις αρκούδες, και γουρούνια και λαγούς, τις πάπιες, τις χήνες και λογής λογής αχλάδια, τα […]

25-11-2014

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ

A. Μέχρι τις αρχές του 17ου αιώνα οι ορθόδοξοι στην Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με την παιδεία και τα γράμματα. Οι μορφωμένοι ήταν λίγοι και οι περισσότεροι από αυτούς κληρικοί. Αυτή η περιορισμένη εκπαίδευση είχε θρησκευτικό χαρακτήρα. Οι δάσκαλοι ήταν κυρίως κληρικοί και δίδασκαν στα λίγα αγόρια που ήταν μαθητές τους λίγη αριθμητική, ανάγνωση […]

11-11-2014

Από τον αρχαίο γάρο στην fish sauce

Η ιστορία της «κέτσαπ των αρχαίων Ελλήνων» που σήμερα χρησιμοποιείται μόνο στην μαγειρική της Άπω Ανατολής. Η λέξη «γάρος» στη σημερινή εποχή σημαίνει κυρίως την άρμη/άλμη ή όπως αλλιώς ονομάζεται κατά περιοχή το έντονα αλατισμένο νερό μέσα στο οποίο διατηρούνται οι ελιές, τα τουρσιά ή η φέτα. Φυσικά το γάρος της σύγχρονης εποχής σε τίποτα […]

11-11-2014

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, ΟΡΥΚΤΟΙ ΑΝΘΡΑΚΕΣ Ή ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ;

06-11-2014

Μαθηματικά : Επανάληψη κεφάλαια 1 – 11

Μετατροπή δεκαδικών αριθμών σε δεκαδικά κλάσματα και αντίστροφα Διάταξη αριθμών σε αύξουσα και φθίνουσα σειρά Ιδιότητες πρόσθεσης Επιμεριστική ιδιότητα Πολλαπλασιασμός δεκαδικών Αριθμητικές παραστάσεις Λύνω προβλήματα με αριθμητικές παραστάσεις Σύνθετα προβλήματα Στρογγυλοποίηση […]

04-11-2014

Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε τη θάλασσα

 

Μια πολυμεσική εφαρμογή με τον τίτλο ¨Ο πολύ λαίμαργος άνθρωπος που έφαγε την φάλαινα»με αναφορά στο μείζον θέμα της φαλαινοθηρίας.

του Γ. Σουδία

 

02-11-2014

ΔΙΑΛΥΤΙΚΑ

Τι είναι τα διαλυτικά και πότε τα χρησιμοποιούμε : ΚΛΙΚ