01-10-2012

Μια εκδρομή

Τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες αφηγούνται μια εκδρομή…

ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΤΑ

Πέρσι το καλοκαίρι εγώ και η οικογένεια μου πήγαμε στην Άρτα για διακοπές.  Μια μέρα αποφασίσαμε να πάμε στα Γιάννενα για να δούμε την λίμνη(Ιωαννίνων). Περιμέναμε αρκετή ώρα το καράβι, για να περάσουμε απέναντι στο νησί του Αλί Πασά.                                                    Μόλις περάσαμε απέναντι επισκεφτήκαμε το σπίτι  του, το οποίο τώρα έχει γίνει τουριστικό μουσείο. Βγάλαμε αναμνηστικές φωτογραφίες το σπίτι του.

Ύστερα πήγαμε και φάγαμε σε μια ταβέρνα στο νησί. Καθώς φεύγαμε,  ο αδερφός μου στραμπούλιξε το πόδι του σε μια πέτρα. Γρήγορα μπήκαμε στο καράβι για να περάσουμε και να τον πάμε στο νοσοκομείο.

Μόλις μπήκαμε στο καράβι και κάτσαμε στις θέσεις μας,του πέρασε ο πόνος, αλλά είχε ένα σημάδι στο γόνατο. Όταν μπήκαμε στο αμάξι όλοι στενοχωριόμασταν που φύγαμε, γιατί περάσαμε πολύ ωραία και διασκεδαστικά και δεν θέλαμε  να φύγουμε.

Η γαλάζια ομάδα

Εκδρομή στα Καλάβρυτα

Όταν ήμουν πρώτη τάξη έμαθα ότι θα πάμε στα Καλάβρυτα εγώ κι η οικογένεια μου.
Ξυπνήσαμε στις 6:00 π.μ και το πούλμαν ήρθε στης 7:00 π.μ. και ξεκινήσαμε στις 7:30. Στις 9:00 π.μ. περίπου το λάστιχο έσκασε οπότε περιμέναμε μέχρι να έρθει το άλλο πούλμαν.
Όταν έφτασε πήγαμε σε μια τεράστια εκκλησία, μετά στο Mc Donalds, ύστερα σε μια σπηλιά. Ξαναπήγαμε στο Mc Donalds, έπειτα σε μια ταβέρνα που είχε απέξω παλιά τρένα, και φωτογραφηθήκαμε εκεί. Έπειτα από λίγο φτάσαμε στο μεγάλο βουνό με πάγο. Ανεβαίνοντας με το τελεφερίκ έπεσε η μπότα μου. Όταν φτάσαμε έφαγα μια γλίστρα και βρήκα τη μπότα μου.
Καθώς φεύγαμε πήγαμε στα Goodys .Όταν γυρίσαμε μου έλειψε, πολύ.

Η μπλε ομάδα

Η ορεινή εκδρομή στη Ζαρούχλα

Πρόπερσι  τα Χριστούγεννα πήγαμε εγώ και η οικογένειά μου σε ένα ορεινό χωριό που λέγεται Ζαρούχλα.

Πήγαμε για να κάνουμε τις Χριστουγεννιάτικες γιορτές εκεί.

Μου άρεσε γιατί παντού χιόνιζε και όλα ήταν άσπρα. Κυκλοφορούσαμε με μπουφάν, κασκόλ και χοντρά ρούχα.

Μια μέρα περπατήσαμε εγώ και η οικογένειά μου στο βουνό. Καθώς περπατούσαμε όλοι με τις μπότες μας, εγώ καταλάθος πάτησα σε μια λακκούβα με λάσπη η οποία είχε γίνει πάγος.

Με τα αδέρφια μου παίζαμε παιχνίδια που εμείς είχαμε σκεφτεί, το κυριότερο όμως και πιο ωραίο παιχνίδι ήταν ο χιονοπόλεμος σε ομάδες.

Η αδερφή μου από το πολύ χιόνι που της ρίξαμε στο χιονοπόλεμο κρύωσε και έμεινε στο κρεβάτι.

Πέρασα πολύ ωραία και πιστεύω πως αυτές ήταν οι καλύτερες Χριστουγεννιάτικες διακοπές που έχω κάνει.